wtorek, 9 lutego 2016

Sałatka z kiełkami stir-fry

  Wieki całe mnie tu nie było. Miałam i mam sporo na głowie, stąd to zaniedbanie boga. Ale mam ogromną chęć i potrzebę powrotu, dlatego postanowiłam zrobić to ad hoc, nie przygotowywać się, tylko polecieć z tym co pod ręką :) A pod ręką akurat był lancz i moja sałatka (właściwie) sałata z kiełkami. Zatem dziś, na dobry początek powrotu, post o tym co Kasia je na lancz :)



Sałatka z kiełkami stir-fry
danie: bezglutenowe, wegetariańskie

Składniki:
  • spora garść mieszanki sałat
  • garść kiełków stir-fry (moje z Biedronki) 
  • plaster białego sera
  • kawałek zielonego ogórka
  • olej/oliwa
  • sól, pieprz, mieszanka Zioła Dalmatyńskie (skład: oregano, bazylia, majeranek, rozmaryn, cząber, tymianek, szałwia)
Sposób wykonania:
  • kiełki smażyć na łyżce oleju ok 3 minuty 
  • gotowe kiełki dodać do sałaty
  • ogórka obrać i pokroić na półplasterki lub ćwiartki, również dodać do sałaty
  • dodać pokruszony ser i przyprawy do smaku - wymieszać i voilà :)
 Dziecinnie proste ale smaczne  :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz